вівторок, 30 квітня 2019 р.

День здоров'я в дитячому садку
В ЗДО №27  «Сонечко» 26 квітня 2019 року в  усіх  вікових  групах  проведено  «День здоров’я».
       Здоров’я – це запорука успіху; активне спортивне життя – шлях до щасливого майбутнього. Добре розуміють вагу здорового способу життя вихователі та вихованці ЗДО №27, котрі щодня загартовують здоров’я – виконують фізичні вправи.
        Мета заходу – охопити всіх дітей дитячого садка різними формами фізичного виховання; активізувати оздоровчу роботу в усіх вікових групах; створити атмосферу радості; формувати позитивно емоційний стан; розвивати рухові, творчі, комунікативні здібності малечі. В програмі проведення дня здоров’я відбулися змагання між дітьми. Змагання пройшли дружньо, весело, цікаво.







































Консультативний пункт