понеділок, 30 листопада 2020 р.

Тематичні заняття гуртка англійської мови

 Керівником гуртка англійської мови Кириленко А.Я. було проведено тематичні заняття у групах старшого дошкільного віку. Діти узагальнили знання з вивчених тем: “Hello / Привітання”, “My family /  Моя сім’я”, “Human body / Частини тіла”, “My house / Мій будинок”.

         Дошкільники пригадали фонетичні казки, повторювали вивчені лексичні одиниці, граючи в ігри «Echo / Відлуння”, “Show me… / Покажи мені”, “What is missing? / Чого не вистачає?”, “Yes or No / Так чи Ні?” “Speak up / Промовляй”, “Snowball / Сніжок” та відповідаючи на питання, співали вітальні та тематичні пісні, виконували фізкультхвилинки та мовленнєві ігри з рухами, декламували вірші.





                                                                             
                                                                   





Немає коментарів:

Дописати коментар

Консультативний пункт