середа, 7 квітня 2021 р.

Всесвітній день здоровʼя

                                                          

День здоров'я «Здоров'я - це сила»

7 квітня - Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно, починаючи з 1950 року. Цей День покликаний пояснити людям, наскільки важливо в житті підтримувати своє здоров'я.

Це один з тих свят, які стосуються абсолютно кожного мешканця планети Земля.

Наш дитячий садок теж не залишився в стороні. У кожній групі вихователі Бєлікова Л.Є., Бацун Н.І., Купріна Я.Є. проводили різні заходи.Дітям педагоги читали різні художні твори на цю тему. Малюки грали в дидактичні ігри «Піраміда здоров'я» - в цій грі діти визначили які продукти корисні і для чого вони нам потрібні.«Що корисно, а що шкідливо» - ця гра показала дітям , як треба поводитися щоб зберегти слух, зір, зуби. Працювали над  створенням  коллажу.

З вихованцями середніх  та  старших груп інструктором фізкультури Воробйовою Н.А. було проведено спортивну розвагу «Здоров'я - це сила».

В кінці всіх заходів діти зробили висновок: щоб бути здоровими треба кожен день займатися спортом і вести здоровий спосіб життя.




Консультативний пункт