середа, 31 жовтня 2018 р.

Колективний перегляд інтегрованого заняття з використанням елементів технології сенсорної інтеграції

      Відповідно  до  річного  плану  роботи закладу  дошкільної  освіти 31  жовтня  2018  року практичним  психологом Михайловою  О.А. проведено  відкритий колективний  перегляд заняття з  елементами  сенсорної  інтеграції  з  дітьми  групи    інклюзивної  форми  навчання.
      Метод сенсорної інтеграції полягає в тому, що враження власного тіла-тактильні, пропріоцептивні, вестибулярні є базою для придбання і накопичення сенсорного досвіду і розвитку особистості в цілому. Тому вона перш за все направлена , на розвиток взаємодії між тактильною, пропріоцептивною і вестибулярною сенсорними системами як  основної бази розвитку дитини.
     Так, сьогодні   діти групи «Сонечка» 6 р.ж.  вирушили  разом з психологом Михайловою О.А.  та вчителем логопедом – дефектологом Капустіною О.В. на рятувальну (спецоперацію) операцію  «Врятуй звірят»  - заняття з використанням методу сенсорної інтеграції.
Діти з задоволенням  «заводили»  мотор автобуса за допомогою   логоритміки «Горішки», робили один одному зігріваючий масаж, пальчикову гімнастику. Головне завдання -  рятування звірят з липкого озера  виконали на відмінно. З пазлів зібрали місце де тепер будуть жити звірі та навіть зробили їм запаси на зиму за допомогою пінцетів та «сухого басейну». Все заняття пройшло в рухливій формі. Особливо всім дітям сподобались  ігри з «липким озером»(кисіль) та водою.


















Консультативний пункт